quarta-feira, 4 de fevereiro de 2015

Review BP-24 Stamping Plate by Born Pretty

Bom dia flores do dia!
Good morning pretty flowers!

Até que estou conseguindo fazer uma arte por semana, então o blog nem está abandonado como eu achei que ficaria. Ainda bem!
I'm impressed in being able to make one nail art a week, so the blog is not as abandoned as I thought it would be. Great!


Essa é a última resenha das plaquinhas que recebi da Born Pretty Store e é mais uma mani que eu amei.
This is the last review of the plates I got from Born Pretty Store and it's another one I love.

Esse azul divo é o Bleu Majorelle da Yves Saint Laurent, que ainda não consegui fotografar sozinho. Nas gêmeas foram duas camadas do Francesinha (Ellen Gold).
This gorgeous blue is Bleu Majorelle by Yves Saint Laurent, which I couldn't make a picture of it by itself yet. On the accent nails I applied two coats of Francesinha (Ellen Gold).


Para as flores fiz a carimbada invertida usando a plaquinha BP-24 e preenchi-as com um esmalte coral lindo que a Paula me deu e como coral pertence à família do vermelho, a câmera decidiu que ele ficaria vermelho mesmo... Rsrsrsrsrsrsrs 
For the flowers I made stamping decals using the plate BP-24 and filled them with a pretty coral polish Paula sent me and since coral belongs to the red color family, the camera decided it would look only red... Rsrsrsrsrsrss

Estou doida para testar as plaquinhas da nova coleção. Vocês já viram? Passem lá na Born Pretty para ver. Eles têm vários outros acessórios para nail art lindos de morrer e vocês ainda têm 10% de desconto com o código aqui do blog.
I'm dying to try the plates from the new collection. Have you seen them? Head to Born Pretty to check them out. They have many other gorgeous nail art accessories and you also get 10% discount using the code below.


Beijooooooooooo
Kissssssssssssss